tisdag 19 november 2013

Trailer, Säkerhet, Komfort

Mera paket till nya arbetsmaskinen anländer och trailern är hämtad, händer mycket nu, båten är upptagen och inlämnad hos Rhodins för montering av hydraulstyrning och autopilot och om någon dag kan jag nog hämta hem den och slänga på sprötsystemet och alla hållare :)
Till helgen " om det inte blåser, daaaa! " kommer hon utföra sitt första arbetspass, skall bli riktigt skoj att komma ut till sjöss igen, hinner dock inte att få på elriggarna men om jag inte är helt ute å cycklar så tror jag faktiskt att jag kan montera fästena bara och koppla loss överdelen och låna riggarna från Örnviken så länge, får hoppas på det :)

Mobwatcher elektroniskt dödmansgrepp, dödar motorn om jag faller överbord samt fungerar som startspärr, känns tryggt när man fiskar ensam!















Lenco trimplan bekvämt att hålla skutan plant i vattnet















Nya trailern














Vi ses på sjön, Över Ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar