lördag 23 februari 2013

Vhf-certifikat "CHECK!" och löjutrustning

Äntligen hemma igen efter en riktigt tuff vecka med rå plugg ifrån morgon till kväll.
Igår kom det en förhörsförättare ifrån post & tele styrelsen till oss med vårat prov om vhf-en, det blev ett MVG tror jag, när han rättat provet så tittade han på mig å sa "du kan ju det här" sen stämplade han boken och gav mig mitt vhf certifikat :)






















Fick ett litet paket med löjfiske godis i veckan också som bestod av 22 olika löjskallar, massa gulplöja, ett paket med 4st lakrits löjor, va bara tvungen att testa dessa, 100st str 4 owner krokar, 100st str 6 owner krokar, ett gäng rig-bin och 100st kullager lekande, nu jäklar blir det till att knyta mera löjtackel :)







































































Sen hade även min premie för sportfiskarna kommit, en ny fin digital våg










Nu blir det snart melodifestivalen och god mat sen väntar studierna igen till morgonen, har suttit hela dagen och pluggat, från 9-18 ungefär, kurs och bäring avsnittet är det jag tycker mest om, faktum är att det till och med är riktigt roligt, till en början väldigt rörigt med kurser som skall rättas innan dom överensstämmer med pappers sjökortet men när man väl kommer in i det är det hela väldigt enkelt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar