söndag 10 maj 2015

Säsongsavslutning!

Årets sista kunder va med mig på Vänern igår när jag körde åt Dalslandfishing, säsongen kunde inte ha slutat på sämre sätt, det va min tur att köra bom på Vänern men så blir det ju tyvärr för oss alla ibland, fiske är fiske och korv är korv! det blev min första och enda bomtur denna säsong med kunder på Vänern, tack Tommy och hela norska gänget för väldigt trevligt sällskap trots att det inte blev så mycket fisk denna gång.

Säsongen i sin helhet summeras till fantastiskt bra, som bäst har vi haft med oss 8 godkända fiskar iland, största guidefisken tyngde vågen till prick 7kg och i snitt gick vi iland med 3,42 godkända laxar per tur, det är jag riktigt nöjd med :)
Samarbetet med Petter Larsson (Salmonseeker) och Tommy Nerstrand (Dalslandfishing) är superkul och har fungerat väldigt bra, hoppas på fler turer till nästa säsong med dessa 2 gamla rävar i gemet :)

Nu ser jag fram emot en kanon sommar på Kolsnäscampingen i Sunne men jag finns alltid tillgänglig på telefonen för bokning inför höstens fiske!

SKIT FISKE PÅ ER!

Trollinder båten














Tommy i sin feta Mclay 720














Årets största balja :)














Årets fetaste fisk på prick 7kg











Tog själv PB på vänern denna säsong, 8,9kg














Och på Östersjön också :) 16kg














Det va allt för den här gången, jag tackar alla kunder och hoppas vi ses även nästa säsong, bara att ringa på 073-8115024 och boka eran dag.

Över / Ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar