onsdag 9 januari 2013

Nu snackar vi HÅÅÅV!!

Den gamla håven för 400kr höll inte måttet, man får väll vad man betalar för, den blev L-formad efter en gädda på 8 kg i höstas så jag beställde en ny igår och redan idag kunde jag hämta den, det va snabba ryck det, jag tror att denna kommer att räcka till he he ;)


















Det blev en Vivtek baltic salmon gold

Fick även in ett par bokningar på Vänern idag till kommande fiske säsong så jag passade även på att köpa smidiga flytvästar som blåser upp sig själva om man ramlar i vattnet, en till mig själv och 2 till mina kunder, ser verkligen fram emot att få börja guida lite nu!!

3 kommentarer:

  1. Hej har en likadan håv ett tips byt ut nätet annars kan du
    få problem. Peter Team 88an

    SvaraRadera
  2. Kolla på filmen från hasslö
    http://mattetrooper.blogspot.se/
    kör baggerud har varit bra fiske där.
    skitfiske

    SvaraRadera