måndag 21 januari 2013

Trolling godis

Ett paket med nytt trolling godis kom på posten idag :)

Flashers i storlekar 8" & 11"











Action discs i olika storlekar











Rig bin boxar till löjtackel





















Gulp löjor när man inte har riktiga löjor att tackla med











Så till något helt annan, nämligen bloggen och problem med att ladda upp bilder.
Har sedan ett tag sen trott att jag förbrukat mitt utrymme för att ladda upp bilder, helt plötsligt va knappen "browse" borta när jag skulle ladda upp en bild i ett nytt inlägg, googlade problemet och fann att så va inte läget, problemet ligger ihop med internet explorer och om man laddar ner en annan webläsare så kommer knappen att finnas där och det går också fint att ladda upp bilderna :) bra va!! så alla som har samma problem som jag så är lösningen att ladda ner tex Chrome webläsare och invänta att blogger hittar lösningen tillslut.

1 kommentar:

  1. Tackar för infon.
    Jag har det sista fått sparat bilderna först på min googlesida och sedan har jag kunnat ladda upp dem.
    Mvh

    SvaraRadera